Професійне Оброблення Фотографій

розробка фірмового стилю

ВЕБ-ДИЗАЙНу, ІНТЕРНЕТ-банерів

Слоган

Натисни на фото, щоб переглянути нашу роботу у повний екран

Вартість: Слоган
800 грн.
Замовити

Придумати слоган

Слоган - рекламне гасло, девіз, який містить стислу лаконічну форму, легко сприймається. Це ефектне формулювання рекламної ідеї.

Слоган може бути зареєстрований, як товарний знак. Слогани відповідно до поставленої мети поділяються  на: іміджеві та товарні. Перші виражають сенс філософії компанії, бренду, товару або послуги. Другі спрямовані на якнайшвидше збільшення продажу, а отже, частіше апелюють до унікальної торгової пропозиції продукту. 

Слогани читає більше людей, ніж самі рекламні тексти, тому вони повинні привертати увагу цільової аудиторії: містити унікальну торгову пропозицію, обіцяти вигоду. Крім тієї інформації, яка полягає в слогані, не менш важлива і його «словесна оболонка», слоган повинен бути написаний таким чином, щоб не викликати відторгнення у цільової аудиторії: легко читатися, бути оригінальним, викликати цікавість. Вдалі слогани не тільки легко запам'ятовуються і стають частиною мовного середовища, а й активно її змінюють.

За своєю структурою слогани діляться на чотири типи:
Пов'язані - включають назви продукту. Такий слоган не відділяють  від назви. "Ваша кицька купила б "Віскас";

Прямі (є підтипами пов'язаних) - в них відбувається особисте звернення до потенційного споживача. «Любиш? Подаруй! »,« Про кого ти думаєш зараз? »,« "Lays". Хочеш? »,« Майбутнє залежить від тебе »;

Прив'язані - співвідносяться з назвою ритмічно і фонетично. Тобто, цей слоган можна використовувати без назви товару, але тоді він не буде зрозумілий. «" Жилетт ". Краще для чоловіка немає»;

Вільні - вони самодостатні і незалежні. «Бери від життя все», «Аромат, який зближує». Але варто зауважити, що вільні слогани далеко не завжди асоціюються з назвою товару, тому, як правило, використовують перші два типи слоганів.

Підбір слогана складається з декількох етапів та містить:

На початковому етапі створення слогана з'ясовуються всі деталі про сферу діяльності замовника, демографію майбутніх споживачів та ідею, яку має нести майбутній слоган.

Потім проект передається спеціалістам, кожний з яких надає десятки варіантів слоганів.
Наступний етап - визначення, які з відібраних варіантів добре звучать і мають смислове навантаження. 

Згодом, ми пропонуємо до десяти унікальних варіантів слоганів клієнту, з  яких він собі вибирає слоган  на свій смак.

Акція! Кожного місяця серед наших клієнтів (до 5 числа) ми розігруємо три гарні фоторамки.
Достатньо зробили одне замовлення і у вас є шанс на подарунок.
Розіграш буде проходити на нашій сторінці у Facebook

Коментарі

Приєднуйтесь до нашої спільноти на Facebook!
Будете в курсі акцій, розіграшів та новинок і цікавих статей нашого сервісу