Натисни на фото, щоб переглянути нашу роботу у повний екран
Маєте питання?
Ми виготовляємо флеш-банери для інтернет-реклами. Банер – це анімоване графічне зображення (рідше відеофайл), яке пов'язане через гіперпосилання із сайтом рекламодавця або сторінкою з додатковою інформацією. Такий тип реклами є один із найпопулярніших форматів реклами в Інтернеті.
Флеш-банер — графічний файл формату SWF. На відміну від звичайних банерів, що використовують растрову графіку, цей тип банерів використовують векторну графіку, що дозволяє робити анімаційні ефекти при невеликому розмірі банера. Також, у Flash-банерах можливе використання звукових ефектів, що відповідно підвищує ефективність банера як рекламного носія в порівнянні з традиційними методами.
Цільова реклама ставить своїм завданням залучення уваги як найбільшого числа відвідувачів, зацікавлених у придбанні товарів чи послуг, представлених на сайті. Основним принципом такої кампанії є розміщення банерів на сайтах-майданчиках, які близькі за тематикою рекламодавцю, і відвідувачам, яких можна віднести до категорії потенційних клієнтів. Оплата, зазвичай, проводиться за кожен клік (перехід по банеру на сайт).
- картинка банера або навіть анімація привертають більше уваги, ніж текстова інформація;
- стандартні розміри банерів дозволяють використовувати один банер на багатьох майданчиках;
- географічний таргетинг (targeting) - послуга банерних мереж, пошукових систем, що надає можливість демонструвати рекламу тільки на певній географічній місцевості.Перш за все, ваш банер можна розмістити на інших сайтах, які досить часто відвідують. На більшості таких сайтів є розділ «Реклама на сайті» чи «Для рекламодавців», де описані тарифи на рекламу та контакти з адміністрацією сайту.
Інтернет банерами, ви зможете покращити рекламні компанії в Google AdWords та Яндекс Дірект. Реклама з красивою картинкою привертає більше уваги потенційних клієнтів чим без неї.
Розміщати свій банер на іншому сайті не обов’язково за гроші. Ви можете запропонувати взаємний обмін банерами на певний термін. Щоправда це актуально для сайтів з приблизно однаковою відвідуваністю. Для сайтів з низьким показником відвідуваності такий метод практично не є ефективний.
Також можна стати учасником банерної мережі. Банерообмінна мережа – загально тематична банерна мережа, призначена для обміну банерними показами між учасниками мережі.
Коментарі