Телефон: +38 (097) 290-82-64, +38 (093) 790-72-80

Skype: master-photo.com.ua service@master-photo.com.ua

"Мастер Фото" - онлайн студія

ПРОФЕСІЙНе ОБРОБлення ФОТОГРАФІЙ

розробка фірмового стилю

ВЕБ-ДИЗАЙНу, ІНТЕРНЕТ-банерів

ОБРОБЛЕННЯ ФОТОГРАФІЙ

Замовити

Послуги ДИЗАЙНу

Замовити

Ефекти для фотографій

Переглянути

Оброблення фотографій

Ретуш фотографій обличчя

Редагування фотографій

Фотомонтаж та колаж

Обробка фотографій стильними ефектами

Рекламна ретуш

Додаткові послуги

Якщо не підходить жоден розділ

Дизайнерські послуги

Фірмовий стиль

Веб-дизайн

Слоган

Вартість: Слоган 300 грн.
Слоган - рекламне гасло, девіз, який містить стислу лаконічну форму, легко сприймається. Це ефектне формулювання рекламної ідеї.

Слоган може бути зареєстрований, як товарний знак. Слогани відповідно до поставленої мети поділяються  на: іміджеві та товарні. Перші виражають сенс філософії компанії, бренду, товару або послуги. Другі спрямовані на якнайшвидше збільшення продажу, а отже, частіше апелюють до унікальної торгової пропозиції продукту. 

Слогани читає більше людей, ніж самі рекламні тексти, тому вони повинні привертати увагу цільової аудиторії: містити унікальну торгову пропозицію, обіцяти вигоду. Крім тієї інформації, яка полягає в слогані, не менш важлива і його «словесна оболонка», слоган повинен бути написаний таким чином, щоб не викликати відторгнення у цільової аудиторії: легко читатися, бути оригінальним, викликати цікавість. Вдалі слогани не тільки легко запам'ятовуються і стають частиною мовного середовища, а й активно її змінюють.

За своєю структурою слогани діляться на чотири типи:
Пов'язані - включають назви продукту. Такий слоган не відділяють  від назви. "Ваша кицька купила б "Віскас";

Прямі (є підтипами пов'язаних) - в них відбувається особисте звернення до потенційного споживача. «Любиш? Подаруй! »,« Про кого ти думаєш зараз? »,« "Lays". Хочеш? »,« Майбутнє залежить від тебе »;

Прив'язані - співвідносяться з назвою ритмічно і фонетично. Тобто, цей слоган можна використовувати без назви товару, але тоді він не буде зрозумілий. «" Жилетт ". Краще для чоловіка немає»;

Вільні - вони самодостатні і незалежні. «Бери від життя все», «Аромат, який зближує». Але варто зауважити, що вільні слогани далеко не завжди асоціюються з назвою товару, тому, як правило, використовують перші два типи слоганів.

Підбір слогана складається з декількох етапів та містить:

На початковому етапі створення слогана з'ясовуються всі деталі про сферу діяльності замовника, демографію майбутніх споживачів та ідею, яку має нести майбутній слоган.

Потім проект передається спеціалістам, кожний з яких надає десятки варіантів слоганів.
Наступний етап - визначення, які з відібраних варіантів добре звучать і мають смислове навантаження. 

Згодом, ми пропонуємо до десяти унікальних варіантів слоганів клієнту, з  яких він собі вибирає слоган  на свій смак.

МИ НА FACEBOOK

Copiright © Майстер Фото. Сервіс по фотопослугам та дизайну, 2011-2013.

Всі права захищено! Копіювання матеріалів сайту заборонене!

tel. +38 (097) 290-82-64, +38 (093) 790-72-80; skype: master-photo.com.ua; email: service@master-photo.com.ua