Придумати слоган
Слоган - рекламне гасло, девіз, який містить стислу лаконічну форму, легко сприймається. Це ефектне формулювання рекламної ідеї.
Слоган може бути зареєстрований, як товарний знак. Слогани відповідно до поставленої мети поділяються на: іміджеві та товарні. Перші виражають сенс філософії компанії, бренду, товару або послуги. Другі спрямовані на якнайшвидше збільшення продажу, а отже, частіше апелюють до унікальної торгової пропозиції продукту.
Слогани читає більше людей, ніж самі рекламні тексти, тому вони повинні привертати увагу цільової аудиторії: містити унікальну торгову пропозицію, обіцяти вигоду. Крім тієї інформації, яка полягає в слогані, не менш важлива і його «словесна оболонка», слоган повинен бути написаний таким чином, щоб не викликати відторгнення у цільової аудиторії: легко читатися, бути оригінальним, викликати цікавість. Вдалі слогани не тільки легко запам'ятовуються і стають частиною мовного середовища, а й активно її змінюють.
За своєю структурою слогани діляться на чотири типи:
Пов'язані - включають назви продукту. Такий слоган не відділяють від назви. "Ваша кицька купила б "Віскас";
Прямі (є підтипами пов'язаних) - в них відбувається особисте звернення до потенційного споживача. «Любиш? Подаруй! »,« Про кого ти думаєш зараз? »,« "Lays". Хочеш? »,« Майбутнє залежить від тебе »;
Прив'язані - співвідносяться з назвою ритмічно і фонетично. Тобто, цей слоган можна використовувати без назви товару, але тоді він не буде зрозумілий. «" Жилетт ". Краще для чоловіка немає»;
Вільні - вони самодостатні і незалежні. «Бери від життя все», «Аромат, який зближує». Але варто зауважити, що вільні слогани далеко не завжди асоціюються з назвою товару, тому, як правило, використовують перші два типи слоганів.
Підбір слогана складається з декількох етапів та містить:
На початковому етапі створення слогана з'ясовуються всі деталі про сферу діяльності замовника, демографію майбутніх споживачів та ідею, яку має нести майбутній слоган.
Потім проект передається спеціалістам, кожний з яких надає десятки варіантів слоганів.
Наступний етап - визначення, які з відібраних варіантів добре звучать і мають смислове навантаження.
Згодом, ми пропонуємо до десяти унікальних варіантів слоганів клієнту, з яких він собі вибирає слоган на свій смак.
Коментарі