Телефон: +38 (097) 290-82-64, +38 (093) 790-72-80

Skype: master-photo.com.ua service@master-photo.com.ua

"Мастер Фото" - онлайн студія

ПРОФЕСІЙНе ОБРОБлення ФОТОГРАФІЙ

розробка фірмового стилю

ВЕБ-ДИЗАЙНу, ІНТЕРНЕТ-банерів

ОБРОБЛЕННЯ ФОТОГРАФІЙ

Замовити

Послуги ДИЗАЙНу

Замовити

Ефекти для фотографій

Переглянути

Оброблення фотографій

Ретуш фотографій обличчя

Редагування фотографій

Фотомонтаж та колаж

Обробка фотографій стильними ефектами

Рекламна ретуш

Додаткові послуги

Якщо не підходить жоден розділ

Дизайнерські послуги

Фірмовий стиль

Веб-дизайн

Логотип

Вартість: Логотип 400 грн.
Логотип - це оригінальне зображення повного або скороченого найменування компанії або продукції, яке служить, в першу чергу, для ідентифікації компанії на ринку та виступає найважливішим елементом іміджу компанії. 

Насправді термін «логотип», при згадуванні якого ми відразу уявляємо собі сукупність знаку і тексту, найчастіше всього має інше значення. Правильно логотипом називати шрифтову частину, а фірмовим знаком – графічну.

Фірмовий блок – це сукупність знаку та логотипу, їх розташування один щодо іншого.

Розрізняють також емблему і торгову марку, котрі не є синонімом логотипу. Емблема – графічне зображення якоїсь ідеї, вона ,як правило, містить графічну і текстову частину, і може бути як дуже простою, так і дуже складною. Логотип і знак в наш час зазвичай використовуються комерційними та некомерційними організаціями різних видів діяльності. А емблемами для ідентифікації користуються школи, університети, спортивні команди. Емблему достатньо легко розпізнати по зовнішньому вигляду: форма у вигляді кругу, ромба чи щита, в яку вписано назву і вміщені декоративні елементи. В якості торгового знаку можуть використовуватись і знак, і логотип, і емблема.

Якісний логотип повинен відповідати таким вимогам:

  • запам'ятовуваність
  • універсальність
  • оригінальність
  • асоціативність
  • виразність
  • функціональність
  • лаконічність
  • унікальність

Важливо! Просимо Вас в коментарях до замовлення якнайповніше відповісти на питання брифінгу, це дозволить нам зробити якісний логотип який відповідатиме вашим потребам. 

Брифінг на розробку логотипу

• Назва вашої компанії. 
• Назва компанії ( як має бути написано в логотипі).
• Область або сфера діяльності компанії.
• Фірмові кольори, які необхідно використовувати (ваші побажання).
• Ваші асоціації з логотипом (з чим логотип повинен асоціюватися у потенційних клієнтів).
• Логотип зазвичай складається зі ЗНАКА і НАПИСУ (назви компанії). Ваше представлення логотипу. 
• Ідея, яку повинен містити образ логотипу.
• Шрифт, який повинен бути у логотипі:
Строгий шрифт
Старовинний шрифт
Готичний шрифт
Похилий шрифт
Декоративний шрифт
• Приклади логотипів, які Вам подобаються (будь-які), Вказати, чим вони подобаються.
• Приклади логотипів, які не подобаються.
• Стиль логотипу:
Строгий стиль
Ігровий стиль
Спортивний (динамічний) стиль
3D стиль (об'ємний)
Гербовий стиль
Витончений стиль
Молодіжний стиль
З персонажем (головним героєм)
• Вказати, чи хочете в дизайні логотипу використати якийсь слоган, який саме.
• Вказати, на яких поверхнях плануєте друкувати логотип в майбутньому.

МИ НА FACEBOOK

Copiright © Майстер Фото. Сервіс по фотопослугам та дизайну, 2011-2013.

Всі права захищено! Копіювання матеріалів сайту заборонене!

tel. +38 (097) 290-82-64, +38 (093) 790-72-80; skype: master-photo.com.ua; email: service@master-photo.com.ua